GuidePedia

0

Neutješni otac petogodišnje djevojčice, koju je ugušila njena ‘ljubomorna’ majka, ispričao je o svom užasu kada je pronašao njeno beživotno tijelo. Taras Molokanova (50) pronašao je svoju malu princezu obučenu i okruženu igračkama nakon što je majka ugušila, rečeno je iz policije. Taras je ispričao da je očekivao da će ući u kuću i da će ga tamo dočekati njegova plavokosa kćerka Greta, ali umjesto toga pronašao je mrtvu.Došao sam s posla i očekivao sam da će me dočekati moja mala djevojčica. No, kuća je bila u potpunoj tišini.
Ušao sam u spavaću sobu i vidio moju malu princezu kako leži okružena omiljenim igračkama. Bila je odjevena u svoju najbolju odjeću, pa sam na početku mislio da spava.
Onda sam shvatio da ne diše, da je mrtva.
Policija sada traži Gretinu majku Innu (42), koja je ostavila poruku pored kćerkinog tijela, optužujući muža za ubistvo.
Djevojčicino tijelo pronađeno je u njenom domu u gradu Konotop, na sjeveru Ukrajine.
Glasnogovornik policije rekao je da je Inna bila ljubomorna na svoju kćerku jer je Taras sav novac trošio na malenu Gretu.
-Ostavila je poruku u kojoj je napisala da je ubila djevojčicu jer muž ne zarađuje dovoljno novca, a i što zaradi sve potroši na kćerku – rekao je glasnogovornik policije.
Također je napisala da je djevojčicu lijepo obukla i okružila igračkama kako bi mu pokazala koliko djevojčica ima u usporedbi s njom.
Greta je bila tako lijepa djevojčica, uvijek nasmijana i sretna- rekao je porodični prijatelj Leon Lavrov (55), kojeg je šokirala vijest o smrti djevojčice.

(Doznajemo.com)

Post a Comment

 
Top