GuidePedia

0

Dabogda se vehabijama desilo gore od onog što je meni! Bože, šta mi ove vehabije uradiše - kukala je Halima Ibrić, majka teroriste Nerdina Ibrića (24), koji je napao policijsku stanicu u Zvorniku i ubio policajca Dragana Đurića, a zatim i sam stradao u okršaju s policijom.Ekipa Kurira je obišla selo Kučić Kulu, gdje je Halima do prije četiri dana živjela sa sinom. U vrijeme kad je ekipa stigla, Halimu su tek vratili iz zvorničke policijske stanice. Neutješna, u suzama, dok su je rođaci uzalud umirivali, kukala je i zapomagala.
Potpuno se promijenio u posljednje vrijeme, nisam mogla da ga prepoznam. Završio je medicinsku školu, imao je mnogo prijatelja, među kojima je bilo i Srba. Ali u posljednje vrijeme je odlazio u Dubnicu kod Kalesije, tamo klanjao jer je tvrdio da lokalne efendije to ne čine ispravno. Družio se s nekim ljudima iz Šetice, koji su bili ovdje. Govorila sam mu da ne ide s njima. Slabo je jeo u posljednje vrijeme. Vidjela sam da nešto razmišlja i da je ćutljiv - jecala je Halima.
(Kurir)

Post a Comment

 
Top