GuidePedia

0

Džamela Džamil, bivši model i televizijski prezenter, ima očaravajuć osmeh. Ipak, ona veruje da su intervencije koje su dovele do savršenog osmeha bile krive za njeno loše zdravstveno stanje. Džemela veruje da su joj plombe napravile veliki zdravstveni problem
"Od 21. godine, često mi se dešavalo da se probudim ujutru naduvena i osećam se kao mamurna, čak iako nisam ništa pila. Moja glava je bila teška i bila sam konstantno premorena. Bilo je dana kada bi došla na posao, a šminkeri bi me poslali kući zato što sam izgledala grozno", rekla je Džamela.
Posle nekoliko meseci, obratila se privatnom lekaru. Džamela je bila u strahu da je u pitanju neka ozbiljna bolest. Čak je pomislila da možda ima lupus. Prvi rezultati su pokazali da Džemela ima povišen nivo žive u telu. Nakon što su svi drugi razlozi zbog kojih bi mogao biti...

Post a Comment

 
Top