GuidePedia

0

Više od 100 ljudi u bašti kafane u Velikom Mokrom Lugu prati Evroviziju i bodri Bojanu Stamenov. Porodica naše oredstavnice nije mogla da "spakuje" sve zainteresovane u dvorište, pa su alternativu pronašli u ugostiteljskom objektu
A atmosfera... Prava evrovizijska. Stamenovi su pripremili majiče, kačkete i zastave na kojima piše "Beauty never lies".
Večeras želim da uživam, kakav god da je plasman. Moja ćerka je pobednica što se nas tiče - kaže tata Zoran.
Sa druge strane, baka je umesto za čašicom, posegnula za medikamentima.
 Popila sam lek za smirenje. ceo dan sam imala faze od smeha do plakanja. Uplašila sam se da će srce da mi stane, pa sam popila lek. Neću piti alkohol, al ću biti mirna. jedva čekam da je zagrlim - poručila je baka.
Kafana je puna ko oko i svi željno očekuju Bojanin...

Post a Comment

 
Top