GuidePedia

0

Zdravko Čolić, najveća zvezda na Balkanu, otkrio je u svojoj intimnoj ispovesti kako je i kada izgubio svoju nevinost. Čola je svoje prvo seksualno iskustvo stekao na livadi sa Hercegovkom.
"Prvi seks sam doživeo s jednom čobanicom na livadi. Nisam ja džabe Bosanac! Okolo je bio neki kamenjar, u blizini rečica, čista idila. Tim seoskim devojkama koje su čuvale ovce, kao dete iz grada bio sam jako simpatičan. Meni je i pre toga seksualnost visila u vazduhu. U okolini Mostara postoji mesto Potoci gde su me više puta napale starije devojaka. Jedna od njih, s velikim sikama i malom guzom, mnogo mi se dopala: o njoj sam mislio kad sam prvi put masturbirao. To je bilo nešto stvarno divno i nezaboravno, ali nikako nije došlo do kontakta, ne znam zbog čega: da li što sam otišao dva dana ranije, pa nije uspela da me obradi kako valja ili je nešto drugo bilo u...

Post a Comment

 
Top