GuidePedia

0

Srpski vaterpolista Nikola Rađen prvi put se oglasio nakon što je potvrđeno da je bio pozitivan na doping testu.
"Iako sam prvobitno putem društvenih mreža poručio da se do okončanja doping postupka neću oglašavati, zbog velikog interesovanja javnosti odlučio sam da se obratim otvorenim pismom.
Tačno je da su nalazi na doping testu bili pozitivni i da mi od strane FINA sledi suspenzija. Tokom svoje dugogodišnje karijere i najvećih sportskih uspeha, bio sam preko 20 puta testiran i svi doping testovi, osim poslednjeg su bili negativni.
Prihvatam odgovornost za svoje postupke i svestan sam posledica koje će uslediti, ali se iskreno nadam da ću biti u prilici da se ponovo vratim vaterpolu. Napravio sam grešku koju ću ispraviti, a prvi korak na tom putu je da grešku priznam. Posebno želim da istaknem da mi je žao što sam uneo...

Post a Comment

 
Top