GuidePedia

0

37-godišnja glumica Barbara Mori uspjela je da osvoji našu publiku ulogom zle i ambicione Rubi u istoimenoj seriji meksičke produkcije, nakon čega se povukla iz svijeta telenovela i pokušala da se ostvari kao glumica u filmovima.U posljednje vrijeme veliku pažnju medija privukao je i njen 17-godišnji sin Sergio Mayer Mori, koga je Barbara dobila iz veze sa Sergiom Mayerom.
Sergio je veoma popularan kod tinejdžera, pa je u intervjuu za magazin ``Quien`` otkrio koliko mu je teško da se nosi sa popularnošću i koji su njegovi planovi za budućnost.
Moji planovi su da odem na Berkley i da odatle krenem sa svojom karijerom. Sviram nekoliko instrumenata još od svoje treće godine. Prvo sam počeo sa violinom, ali se u njoj nisam pronašao. Sa pet godina sam počeo da uzimam časove gitare, ali jedino što me je ostavilo bez daha je bio klavir, za koji smatram da sam prirodan talenat jer nisam uzimao nikakvu pomoć oko toga. Počeo sam pre nekoliko godina i uvijek sam poslije škole išao na vježbanje u domu vojske jer nisam imao svoj - rekao je Sergio, prenio je portal Tracara.com.
Ovaj simpatični mladić je veoma popularan na društvenoj mreži Instagram, g- Moj Instagram profil mi je favorit među društvenim mrežama. Na primjer, naTwitteru moraš da postaviš nešto smiješno da bi imao dosta pratilaca, na Vineu postavljam neke loše klipove, ali Instagram me najviše oduševljava jer možeš da izraziš svoju umjetničku stranu. Obožavam fotografiju, a još više obožavam selfije - rekao je Sergio.
Kako je već u ``ozbiljnijim`` godinama, sve češće je počeo da objavljuje golišave fotografije, na kojima pokazuje svoje trbušnjake. Zbog svega navedenog povele su se i polemike da li je on homosek*ualac, što je demantovao i rekao da je sto posto heterosek*ualne prirode, ali da ima bliske prijatelje koji su gay i da mu to ne smeta.
Sergio ispričao i kako je to biti konstatno u žiži javnosti, živjeti sa proslavljenim roditeljima i koliko mu je teško da razazna ko mu je pravi prijatelj.
Pošto sam rođen sa tim, kada sam bio mali, nisam mnogo pridavao pažnju tome. Ne znam da li je to dobro ili loše. Ono što mi je uvijek bilo teško jeste odabir novih prijatelja. Ne znaš ko ti je zaista pravi prijatelj, a ko želi da dođe u tvoju kući zbog nečeg drugog. Jako sam društvena osoba i slažem se sa svima, ali prave prijatelje mogu da nabrojim samo na tri prsta - rekao je Sergio.
Ovaj simpatični mladić ističe i da je njegov odnos sa Barbarom divan, te da se ona prema njemu postavila više kao prijatelj, nego kao majka.
Imam nekoliko prijatelja čije su majke jako stroge, ali moja majka… ona mi je više prijatelj nego majka. To je jako pomoglo da naš odnos bude ovakav. Ja joj govorim sve, kao i ona meni. Baš smo prava podrška jedno drugom. Svi mi kažu da jako ličim na nju, a ona kaže da baš ličim na oca. Šteta što nemam njene oči, to bih volio da sam naslijedio od nje - zaključio je Sergio.

(tracara.com)

Post a Comment

 
Top