GuidePedia

0

1. Nisam baksuz i ne volim da se svađam
2. U osnovnoj školi sam trenirala odbojku! Ozbiljna sam!
3. Na fakultetu sam imala desetku iz matematike
4. Bila sam vukovac i đak generacije
5. „Alergična“ sam na bebi roze boju
6. Prvi poljubac se desio kad sam imala 14 godina
7. Omiljeni kolač mi je šampita
8. Putovanje iz snova mi je poseta mističnim kineskim manastirima i Tibet
9. Imam baš dugačke trepavice
10. „Mačkara“ sam
11. Vodila sam dnevnik skoro 10 godina, i dalje ga čuvam i ponekad pročitam ponešto
12. Proglašena sam za jednog od najboljih čitalaca biblioteke „Vuk Karadžić“ 1990. godine i tada sam dala prvi intervju televiziji Beograd
13. Bila sam najbrža od devojčica u osnovnoj školi u sprintu na 100 metara
14. Pijem samo običnu negaziranu vodu
15. Menjala bih tri luksuzna letovanja za jedno...

Post a Comment

 
Top