GuidePedia

0

BEOGRAD - Aleksandar Petrović (43), srpski reprezentativac u džet-skiju, spasao je sigurne smrti ženu koja je s Pančevačkog mosta u Beogradu pala u Dunav. Drama se dogodila u četvrtak pre podne, a sticajem srećnih okolnosti, žena je iz reke izvučena s lakšim povredama.
Petrović kaže da je došao ispod mosta oko 11 sati na svakodnevni trening. Odjednom je začuo prasak.
Zastrašujući pogled
- U prvi mah sam pomislio da je dete skočilo u Dunav i da se igra. Reka se zatalasala, a ta osoba je iskakala, pa nestajala pod vodom. Tek kad sam uhvatio njen zastrašujući pogled. Tad sam video da je reč o ženi - priča Petrović.
Trkački as je odmah skinuo garderobu sa sebe i skočio u reku kako bi spasao davljenicu.
- Sećam se samo da sam ušao u vodu, ali ne i kako sam doplivao do žene. Znam samo da sam hteo što pre da stignem. Kad sam...

Post a Comment

 
Top