GuidePedia

0

Pevačica “Grand produkcije” ovih dana prolazi kroz pravu agoniju jer nikako da se oporavi.
Nada se da će sve brzo proći: Jelena Kostov
Jelena Kostov (31) preležala je grip, ali joj se otad zdravstveno stanje stalno pogoršava. Doktori, kako kaže, nemaju odgovor na njena pitanja o tome šta joj je.
Bila sam jako bolesna i pila sam antibiotike, ali sam primala i injekcije. Taman kada sam mislila da je sve prošlo pošto sam primila svu terapiju, pojavile su se neke fleke i modrice od istih tih injekcija. Nešto kao nuspojava. Sada mažem silne kreme i masti ne bih li i to sanirala, ali nažalost, ne prolazi - ispričala je za “Blic” Jelena.
Ona kaže da joj se tako nešto nikada pre nije desilo i da ni sama ne zna šta ju je snašlo.
Doktori su mi rekli da se to dešava jako retko. Gotovo da ne pamte kada su...

Post a Comment

 
Top