GuidePedia

0

BEOGRAD - Vozači automobila koji su od početka godine registrovali svoj četvorotočkaš iznenađeni su višim cenama osiguranja. Ipak, kako saznajemo, nije reč o novom poskupljenju, već o rastu cena iz jula prošle godine.
Naime, obavezna polisa osiguranja poskupela je u proseku za sve kategorije vozila za oko 45 odsto još 1. jula prošle godine. Međutim, Kuriru su se ovih dana javljali čitaoci koji su se žalili na drastično uvećane cene osiguranja.
Zaboravni
- Registracija mi je istekla krajem juna, pa sam morao da je obnovim. Za „pežo 306“ star pet godina izračunali su mi da treba da platim skoro 12.000 dinara, ili četiri hiljade više nego prošle godine. Zaboravio sam na ono poskupljenje, pa sam se pitao da opet nisu dizali cene - kaže Milan Tomić iz Niša.
Računica kaže da je za „jugo“ star 10 godina nova cena obavezne...

Post a Comment

 
Top