GuidePedia

0

Ne prodajem svoje telo. Zgrožena sam pojavom mojih slika na sajtu koji me nudi za seksualne usluge - tvrdi Stanija.
Stanija tvrdi da godišnje u Americi zaradi od 30.000 do 40.000 dolara
Na jednom portalu koji oglašava prostitutke srpska starleta Stanija Dobrojević (30) predstavljena je kao Ava (25) sa Kariba koja uživa u analnom seksu. Za veče s njom na sajtu je navedena cena od 500 dolara. Stanija tvrdi da su te slike samo iskopirane sa drugih mesta na internetu.
To je mogao da uradi bilo ko, ali ja mislim da je to delo nekoga ko ima nešto protiv mene i ko je hteo da me ocrni. Sumnjam na jednu žensku osobu, ali sada ne smem da otkrijem njen identitet - kaže Stanija.
Iako je na pomenutom portalu veliki broj profila eskort dama očigledno lažan i napravljen korišćenjem slika poznatih svetskih...

Post a Comment

 
Top