GuidePedia

0

Maca Diskrecija ne sme da se vrati u Tuzlu zbog toga što je u rijalitiju „Parovi“ pričala da su pokojni muž njene majke Enese Hodžić i njegov sin pokušali da je siluju.
U razgovoru za Kurir Stars ogorčena majka Senade Nurkić kaže da je njena ćerka njenom pastorku nepromišljenim izjavama navukla policiju na vrat.
- Maca ne sme da se vrati u Tuzlu jer će je moj pastorak ubiti. On je promenio bravu na stanu u kojem živim, a koji je pripadao njegovom ocu, kako Maca ne bi mogla ni da priviri. Ogorčen je zbog njene laži da su hteli da je siluju. Ona je to izmislila da bi je ljudi žalili, a nije mislila na posledice. Moj pastorak je besan kao ris jer je on ozbiljan porodičan čovek i takve gadosti ne toleriše. Prema testamentu koji je moj suprug ostavio, Senada u ovoj kući može da boravi samo dok sam ja živa, ali joj je sada i to zabranjeno. Smilovali su se...

Post a Comment

 
Top