GuidePedia

0

LONDON - Prvi reket sveta Srbin Novak Đoković ponovo je morao da odgovara na pitanja britanskih novinara o navodnom incidentu sa devojčicom koja skuplja loptice na Vimbldonu.
Đoković je posle pobede nad Marinom Čilićem u četvrtfinalu Vimbldona rekao da su novinari preuveličali situaciju.
"Razgovarao sam sa devojčicom i ona je rekla da je sve u redu. Raščistili smo to, izvinio sam se. Kao što sam rekao na prošloj konferenciji, ništa nije bilo upućeno njoj, bio je to momenat borbe, samo sam se okrenuo i viknuo. Žao mi je što se ona našla u blizini, ali mislim da mediji preuveličavaju sve što se dogodilo", rekao je Đoković.
On je potom ušao u raspravu sa jednom novinarkom koja je tvrdila da je devojčica bila veoma uplašena.
"Devojčica je savršeno u redu. Mediji vole da naprave veliku stvar od toga, posebno jedna vrsta...

Post a Comment

 
Top